مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:402023-02-22اجتماعي

چالش بزرگ شهرداری شبانکاره؛ ارائه خدمات با کمترین نیرو


شهردار شبانکاره با بیان اینکه 8 نفر از پرسنل این مجموعه در سال جاری بازنشسته شدند، خاطر نشان کرد: بزرگترین چالش ما کمبود منابع انسانی است و این شهرداری کمترین نیرو را در میان شهرداری های استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، سجاد ستوده منش شهردار شبانکاره عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه نقش موثری دارند، اظهار داشت: شهر شبانکاره در مسیر ترانزیتی محور استان های فارس و خوزستان قرار دارد و بهسازی بلوار خلیج فارس یکی از مهم ترین و اولویت دار ترین پروژه شهرداری شبانکاره در سال آینده می باشد.

  شهردار شبانکاره با اشاره به اینکه این بلوار چشم شهر است، افزود: بهسازی این بلوار به طول 500 متر و با اعتبار 700 میلیون تومان می باشد که پس از طی فرایند اداری عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

  وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته پس از هر بارندگی آرامگاه بهشت کاظم شبانکاره علاوه بر آبگرفتی، خسارت جدی به قبور دفن شده نیز وارد می شد که پس از سال ها این مشکل حل گردید.

  ستوده منش از اجرای 50درصد دیوار حفاظتی دره شاه حسینی خبر داد و گفت: در اسفندماه کلنگ عملیات اجرایی دره حفاظتی چاهدول را خواهیم زد تا در هنگام بارندگی مشکل دفع آب های سطحی این ناحیه نیز حل شود و دومین دیوار حفاظتی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش بزرگ شهرداری شبانکاره؛ ارائه خدمات با کمترین نیرو

چالش بزرگ شهرداری شبانکاره؛ ارائه خدمات با کمترین نیرو