مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:102023-02-22سياسي

آموزش کودکان خیابانی و اتباع بیگانه با جدیت دنبال شود


آموزش کودکان خیابانی و اتباع بیگانه با جدیت دنبال شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: آموزش کودکان خیابانی و اتباع بیگانه با جدیت دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن بررسی مصوبات جلسات پیشین، اظهارداشت: مدیران کل دستگاه های اجرایی باید به اهمیت آمورش و پرورش واقف باشند چرا که اگر ما بتوانیم آموزش و پرورش را به درستی مدیریت کنیم آینده ی کشور تأمین خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت شورای آموزش و پرورش کمتر از شورای برنامه ریزی نیست، خواستار توجه ویژه مدیران به اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شد و به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تاکید کرد که توزیع قرص آهن در سطح مدارس دخترانه را تسریع بخشد.

استاندار هرمزگان، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف کرده اند که باید زمینه ی تحصیل و آموزش برای همه حتی اتباع بیگانه به وجود آید بنابراین آموزش و پرورش بایستی، تحصیل کودکان کار و خیابانی را جدی بگیرد و به هر طریقی ولو با دایر کردن چادر در کنار خیابان ها این موضوع را پیش ببرد چرا که ما نمی توانیم نسبت به آینده ی کسی بی تفاوت باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به اجرای اردوی راهیان پیشرفت در هرمزگان و استقبال دانش آموزان و دانشجویان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کودکان خیابانی و اتباع بیگانه با جدیت دنبال شود

آموزش کودکان خیابانی و اتباع بیگانه با جدیت دنبال شود