مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:452023-02-22اقتصادي

لایحه بودجه سال 1402 شهرداری آستارا تقدیم شورا شد


لایحه بودجه سال 1402 شهرداری آستارا به میزان 191 میلیارد تومان از سوی شهردار به اعضای شورای اسلامی این شهر جهت بررسی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید ودودی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به مبلغ 191 میلیارد تومان جمع بندی و توسط شهردار آستارا جهت بررسی و تصویب به صحن شورای اسلامی آستارا تقدیم شد.

رییس شورای شهر آستارا با بیان اینکه این میزان نسبت به بودجه مصوب امسال با رقم 58 میلیارد تومان، 329 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: در لایحه بودجه سال آتی شهرداری آستارا 60 درصد بودجه برای هزینه های عمرانی و 40 درصد نیز برای هزینه های جاری در نظر گرفته است.

ودودی به لحاظ پروژه های بسیاری در لایحه بودجه سال آتی اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر شهری با 35 میلیارد تومان اعتبار که با مساعد شدن وضعیت جوی عملیات آسفالت آغاز می شود از مهم ترین این پروژه ها است.

وی افزود: عملیات احداث خیابان شورا نیز با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار از سر گرفته می شود و امیدواریم تا پایان نهم اردیبهشت و همزمان با روز شوراها مورد بهره برداری قرار بگیرد.

ورود دادستانی آستارا به موضوع جایگاه سوخت اشجع ودودی وی در ادامه به موضوع تعیین تکلیف جایگاه سوخت اشجع اشاره نمود و گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه سال 1402 شهرداری آستارا تقدیم شورا شد

لایحه بودجه سال 1402 شهرداری آستارا تقدیم شورا شد