مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23اقتصادي

تأمین زیر ساخت های «پزشکی خانواده» در سراسر کشور


بیمه رایگان دهک های نخست جامعه، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و تکمیل و به روز رسانی پرونده سلامت الکترونیک، زیر ساخت های طرح پزشکی خانواده را تامین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز قرار گرفت.

وی گفت: ایران از کشورهای موفق منطقه در مدیریت کرونا بوده و واکسن کرونا را در پلتفرم های مختلف تولید کرده اما نباید فراموش کنیم که کرونا در دنیا هنوز تمام نشده و در چند روز گذشته نیز با افزایش نسبی در موارد ابتلاء به کرونا روبرو بودیم؛ چراکه بسیاری از افراد، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را کنار گذاشته اند.

عین اللهی از دارویار به عنوان یکی از موفق ترین طرح های مرتبط با کالاهای اساسی یاد کرد و گفت: در این طرح، یارانه دارو و اختلاف قیمت ارز ترجیحی و نیمایی، به مردم پرداخت شد و خبرهایی از تأمین منابع مالی این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در ماه های گذشته، بیش از 10 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت کشور افزوده شد و حدود 7 هزار تخت بیمارستانی نیز در یکی دو ماه آینده افتتاح می شود که این اقدامات، رکوردی بی سابقه در توسعه زیرساخت های درمانی به شمار می آید.

همچنین 850 پروژه بهداشتی در کشور تکمیل و راه اندازی شده و دو هزار پروژه بهداشتی نیز در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تقویت نظام شبکه بهداشت و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زیر ساخت های «پزشکی خانواده» در سراسر کشور

تأمین زیر ساخت های «پزشکی خانواده» در سراسر کشور