مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از اختصاص 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید جهانشاهی چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی بیان داشت: دو میلیارد و 700 میلیون تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان جنوبی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه رویکرد دور دوم سفر رییس جمهور بررسی میزان پیشرفت اجرای مصوبات سفر اول و توجه ویژه به موضوع های فرهنگی و خانواده است.

جهانشاهی با بیان اینکه با توجه به عملکرد مناسب استان در تکمیل طرح های نیمه تمام سال های گذشته، 106 مصوبه با اعتبار 2 هزار و 700 میلیارد تومانی به استان اختصاص یافته است، گفت: با اعتبارات سنواتی به تنهایی نمی توانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و حضور مقام های کشوری در استان به ویژه رییس جمهور فرصت مناسبی است تا منابع ویژه ای به استان اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: در سفر اول شش هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب عمرانی و حدود هزار و 200 میلیارد تومان هم در قالب متمم سفر به پروژه های زیرساختی استان برای 19 دستگاه اجرایی تعریف شد تا در مدت سه سال اجرایی شود.

جهانشاهی ادامه داد: توجه ویژه ای به اختصاص اعتبارات سفر به خراسان جنوبی شده و تعهدات سال های 1400 و 1401 در قالب تخصیص های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام خراسان جنوبی

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام خراسان جنوبی