مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23اقتصادي

اجرای 80 درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص روند طرح جهش تولید در دیم زارها، افزود: از سهمیه 350 هزار هکتار تاکنون 80 درصد معادل 278 هزار هکتار اجرا شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص روند طرح جهش تولید در دیم زارها، افزود: از سهمیه 350 هزار هکتار تاکنون 80 درصد معادل 278 هزار هکتار اجرا شده است.

سیدعماد شاهرخی سوم اسفند در ستاد داشت، زراعت و گیاه پزشکی لرستان که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرحله داشت تاکنون 12 جلسه ستاد داشت و گیاه پزشکی برگزار شده و در همین راستا 69 شبکه مراقبت با 373 عضو کارشناس رصد و پایش عوامل خسارت زا را بر عهده دارند و کار مبارزه با علف های هرز گندم در سطح 11 هزار و 832 هکتار صورت گرفته است.

وی بر ثبت محصولات در سامانه سماک جهت اخذ QR_CODE (کد شناسه) تأکید و گفت: عوامل خسارت زا مانند زنگ زرد و بیماری های برگی شناسایی و ردیابی شده و در جهت تأمین سموم مورد نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

شاهرخی در خصوص جذب و توزیع کودهای یارانه ای بیان کرد: از 102 هزار تن کودهای فسفاته و پتاسه یارانه ای 92 هزار تن جذب و بین کشاورزان هم استانی توزیع شده و 10 درصد باقیمانده تا پایان سال جذب و توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 80 درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان

اجرای 80 درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان