مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-23اجتماعي

جذب بیش از 6 هزار دانش آموز در تشکیلات پیشتازان و فرزانگان


معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیش از 6 هزار دانش آموزدر تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی جذب و ساماندهی شدند.

- محمدرضا ولدبیگیان معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از فعالیت فرهنگی در مدارس خبر داد و اظهار داشت: بیش از 100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

وی افزود: بیش از 6هزار دانش آموز در تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی جذب و ساماندهی شدندو 500 نفر نیز در جشن عبادت شرکت کردند.

معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام ضمن اشاره به این که در برگزاری نماز جماعت 256روحانی در مدارس وجود دارد تصریح کرد: تا کنون 10هزار جلد کتب تربیتی و احکام به همراه 18طرح قرآنی و 14طرح فرهنگی اجرا شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از 61 هزار دانش آموز در مسابقه نماز و قرآن شرکت کردند.

وی اضافه کرد: 20 هزار نفر از دانش آموزان در فراخوان پرسش مهر سال گذشته ثبت نام کردند که در این زمینه هشت مقام کشوری کسب شده است.

ولدبیگیان در پایان مصاحبه اظهار کرد: دانش آموزان استان  از لحاظ خلاقیت و استعداد های هنری در کشور رتبه 25 کشوری در این مسابقه ها را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 6 هزار دانش آموز در تشکیلات پیشتازان و فرزانگان

جذب بیش از 6 هزار دانش آموز در تشکیلات پیشتازان و فرزانگان