مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-23اقتصادي

تردد یک میلیون وسایل نقلیه در محورهای استان بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ثبت بیش از یک میلیون و 100 هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان بوشهر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- عبدالکریم اخترشناس پنجشنبه 4 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار سامانه های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری استان بوشهر، در ماه گذشته بیش از یک میلیون و 125 هزار و 798 تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

وی از محور کنارتخته- دالکی و بالعکس با متوسط تردد بیش از 20 هزار خودرو در روز به عنوان پرترددترین محور استان یاد کرد و افزود: تردد در بهمن ماه سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش 37 درصدی داشته است که بیش از 35 درصد از حجم تردد ماه گذشته را ناوگان سنگین تشکیل داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با تاکید به افزایش تردد در بهمن ماه 1401 خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه های پایانی سال، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

اخترشناس یادآور شد: سامانه تلفنی 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی 1000141 نیز آخرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد یک میلیون وسایل نقلیه در محورهای استان بوشهر

تردد یک میلیون وسایل نقلیه در محورهای استان بوشهر