رسانه ها گفتمان سازی حوزه مهدویت را به مطالبه عمومی تبدیل کنندمدیر خانه مطبوعات استان قم گفتمان سازی را یکی از راهبردهای مهم در ترویج فرهنگ ومهدویت و انتظار دانست و گفت: خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه ها می توانند گفتمان سازی در حوزه مهدویت را به مطالبه ای عمومی برای جامعه تبدیل کنند. - ایسنا/قم مدیر خانه مطبوعات استان قم گفتمان سازی را یکی از راهبردهای مهم در ترویج فرهنگ ومهدویت و انتظار دانست و گفت: خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه ها می توانند گفتمان سازی در حوزه مهدویت را به مطالبه ای عمومی برای جامعه تبدیل کنند. فخرالدین یوسف پور مدیرخانه مطبوعات قم در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که چهارمین جشنواره مهدویت با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار در حال برگزاری است، عنوان کرد: در جشنواره های رسانه ای دو هدف ارتقا سطح کیفی و کمی تولیدات رسانه ای و ایجاد انگیزه برای جریان سازی رسانه ای و مطبوعاتی دنبال می شود. وی با بیان اینکه نگاه دینی به پدیده های مختلف یکی از دغدغه های عمومی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دین و فرهنگ دینی با فناوری های جدیدی که جوامع هر روز به آن مجهز می شوند نسبت خاصی پیدا می کند، در حوزه رسانه این نیاز وجود دارد که فعالان این عرصه به مباحث دینی ورود پیدا کنند و برای پاسخگویی به شبهات و تبیین مسائل دینی به ویژه در مسئله مهدویت بتوانند جریان سازی ق برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |