مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-23فرهنگي

رسانه ها گفتمان سازی حوزه مهدویت را به مطالبه عمومی تبدیل کنند


مدیر خانه مطبوعات استان قم گفتمان سازی را یکی از راهبردهای مهم در ترویج فرهنگ ومهدویت و انتظار دانست و گفت: خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه ها می توانند گفتمان سازی در حوزه مهدویت را به مطالبه ای عمومی برای جامعه تبدیل کنند.

- ایسنا/قم مدیر خانه مطبوعات استان قم گفتمان سازی را یکی از راهبردهای مهم در ترویج فرهنگ ومهدویت و انتظار دانست و گفت: خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه ها می توانند گفتمان سازی در حوزه مهدویت را به مطالبه ای عمومی برای جامعه تبدیل کنند.

فخرالدین یوسف پور مدیرخانه مطبوعات قم در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که چهارمین جشنواره مهدویت با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار در حال برگزاری است، عنوان کرد: در جشنواره های رسانه ای دو هدف ارتقا سطح کیفی و کمی تولیدات رسانه ای و ایجاد انگیزه برای جریان سازی رسانه ای و مطبوعاتی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه نگاه دینی به پدیده های مختلف یکی از دغدغه های عمومی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دین و فرهنگ دینی با فناوری های جدیدی که جوامع هر روز به آن مجهز می شوند نسبت خاصی پیدا می کند، در حوزه رسانه این نیاز وجود دارد که فعالان این عرصه به مباحث دینی ورود پیدا کنند و برای پاسخگویی به شبهات و تبیین مسائل دینی به ویژه در مسئله مهدویت بتوانند جریان سازی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها گفتمان سازی حوزه مهدویت را به مطالبه عمومی تبدیل کنند

رسانه ها گفتمان سازی حوزه مهدویت را به مطالبه عمومی تبدیل کنند