مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-23سياسي

ظرفیت های شهرستان دیر به گردشگران معرفی شود


فرماندار دیر معرفی ظرفیت های شهرستان دیر به گردشگران را ضروری دانست و گفت: ما هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت های بی نظیر را حتی به مردم شهرستان به خوبی معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس باربرز صبح پنج شنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی، با بیان اینکه مسافرت یک دستورالعمل قرآنی است، اظهار داشت: امروز نوروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و مرزهای فرهنگی را شامل می شود و ده ها کشور مراسم و جشن های نوروز را برگزار می کنند.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، بیان داشت: با بالا بردن ظرفیت ها، خدمت دهی به جمعیت یک و نیم میلیون نفر را برنامه ریزی کنیم.

فرماندار شهرستان دیر افزود: بسیاری از کشورها اقتصاد خود را با صنعت گردشگری و توریست اداره می کنند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی بیان کرد: شهرستان دیر در حوزه های مختلف اقتصادی، گردشگری، صادراتی، صنعتی و بندری و … ظرفیت های منحصر به فردی دارد و توقع داریم متولیان ستاد تسهیلات سفر نوروزی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام دهند.

باربرز با انتقاد از کلیشه ای بودن اکثر برنامه ها، گفت: باید نسبت به مسئولیت خود و نحوه پاسخگویی بهتر به مردم فکر کنیم و در اجرای برنامه ها ابتکار عمل داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شهرستان دیر به گردشگران معرفی شود

ظرفیت های شهرستان دیر به گردشگران معرفی شود