مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-23ورزشي

سهرابیان بدون رقیب رییس فدراسیون قایقرانی ماند


علیرضا سهرابیان به عنوان تنها کاندیدا در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی برای چهارسال دیگر به عنوان رییس ین مجموعه ابقاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی صبح امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه با حضور 66 عضو و به ریاست پولادگر معاون وزارت ورزش و جوانان و حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته المپیک و کارگری رییس کمیته پارالمپیک در سالن همایش های فارسی کمیته المپیک برگزار شد.

این مجمع دو کاندیدا داشت که تایید صلاحیت این نفرات در دقیقه 90 عصر روز چهارشنبه اعلام گردید.

در ابتدای مجمع علی اصغر محمودی در مجمع حاضر نشد و این مسئله به عنوان انصراف از حضور در انتخابات تلقی گردید و به این ترتیب علیرضا سهرابیان مقدم رییس فعلی فدراسیون به عنوان تنها کاندیدا برنامه های خود را اعلام کرد.

در پایان علیرضا سهرابیان از میان 66 رأی 65 رأی مثبت و یک رأی ممتنع مجدداً برای چهارسال آینده به عنوان رییس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.

سهرابیان در جمع اعضا گفت: ما برای چهارسال آینده بازنگری در مورد برنامه های مان داشتیم و شرح وظایف مان را تعریف کردیم تا بتوانیم برنامه ریزی راهبردی انجام دهیم.

وی در بخشی از سخنان خود در مورد حل برخی مشکلات این مجموعه در این چند سال گذشته اشاره داشت و گفت: ما در این چند سال با حل مشکلات مالی و حضور حامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرابیان بدون رقیب رییس فدراسیون قایقرانی ماند

سهرابیان بدون رقیب رییس فدراسیون قایقرانی ماند