مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-23اقتصادي

افزایش 5000 نفری بیمه شدگان صندوق روستایی و عشایری بخش پیرسلمان تا پایان سال


کارگزار بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افزایش 5000 نفری بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر این بخش تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان کارگزار بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افزایش 5000 نفری بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر این بخش تا پایان سال جاری خبر داد.

محمود سمایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بخش پیرسلمان 4500 نفر بیمه شده دارد که تا پایان سال جاری این تعداد بیمه شده به 5000 نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بیش از 110 نفر از بیمه شدگان بخش پیرسلمان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند، افزود: در سال گذشته این کارگزاری مقام برتر را در بین 26 بخش استان به خود اختصاص داد و مورد تقدیر از سوی استان قرار گرفت.

سمایی تصریح کرد: این کارگزاری ثبت نام از کشاورزان ساکن و غیرساکن، رانندگان حمل بار برون شهری در روستا، قالیبافان، زنبورداران، رانندگان حمل بار ومسافر و مشاغل حوزه صنایع دستی را انجام می دهد.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک تمامی امور صندوق بیمه روستاییان و عشایر از جمله ثبت نام، پرداخت حق بیمه، تمدید و انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5000 نفری بیمه شدگان صندوق روستایی و عشایری بخش پیرسلمان تا پایان سال

افزایش 5000 نفری بیمه شدگان صندوق روستایی و عشایری بخش پیرسلمان تا پایان سال