مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:012023-02-23حوادث

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان/ توقیف 48 شناور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هرمزگان در سراسر نوار مرزی و پایگاه های دریابانی  طی چند روز گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 48 فروند شناور غیرمجاز و متخلف و 3 دستگاه خودروی سبک  حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی در ادامه  افزود: طی این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه های دریابانی مستقر در نوار مرزی بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل ، 49 هزار نخ سیگار قاچاق، 670 بسته تنباکو، 4 دستگاه انواع لوازم خانگی ، بیش از یک هزار و 400 ثوب البسه قاچاق، 462 رأس احشام قاچاق و بیش از یک هزار قلم کالای قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 467 میلیارد و 461 میلیون ریال عنوان کرد.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستگیری 64 متهم در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته 40 فقره پرونده تشکیل که متهمان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه تصریح کرد: مرزبانی استان  با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان/ توقیف 48 شناور

کشف بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان/ توقیف 48 شناور