مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-23اقتصادي

نظارت اداره استاندارد بر بازار اسباب بازی جدی تر می شود


کارشناس اداره استاندارد استان تهران گفت: بسیاری از اسباب بازی ها در بازار تهران، غیراستاندارد است و اداره استاندارد در سال جدید، نظارت دقیق تری بر بازار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست استانداردها، کلید حضور در بازارهای جهانی ، روز سوم اسفند به صورت برخط (آنلاین) در سالن کنفرانس اصفهان در مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

مریم امینی، کارشناس اداره استاندارد استان تهران در ابتدای این نشست گفت: اسباب بازی ها باید استاندارد باشند اما در بازار تهران، اسباب بازی های بسیاری به شکل غیراستاندارد وجود دارد و ما قرار است سال آینده، نظارت خود بر اسباب بازی های تولید شده را بیشتر و جدی تر کنیم.

ما هم با شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری نشستی داشتیم هم با مدارس ارتباط برقرار کرده و به دانش آموزان آموزش داده ایم تا به نشان استاندارد توجه کنند.

این کارشناس اداره استاندارد به مراحل دریافت پروانه استاندارد اشاره و گفت: ما در درجه اول به پروانه تولید اسباب بازی نیاز داریم.

پس از آن باید در سامانه استاندارد ثبت نام کرد.

داشتن آگهی تأسیس شرکت، معرفی مدیر کنترل کیفیت، تجهیز آزمایشگاه و… از جمله مدارک دیگری است که برای گرفتن شماره 10 رقمی استاندارد به آن نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت اداره استاندارد بر بازار اسباب بازی جدی تر می شود

نظارت اداره استاندارد بر بازار اسباب بازی جدی تر می شود