مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-23حوادث

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان از تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در اجرای این طرح سه واحد صنفی متخلف پلمب و به متصدیان هفت واحد صنفی تذکر داده شد و تعهدات لازم از آنها گرفته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

ساکی یادآور شد: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی، پلیس از عموم شهروندان درخواست می کند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت ها پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در ملایر

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در ملایر