مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-23سياسي

یک روز عقب ماندن در عرصه دانش، یعنی سال ها عقب ماندگی


مدیر گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم در خصوص شاخص های مختلف برای انتخاب برگزیدگان مهندسی کشور، گفت: برای انتخاب پژوهشگران جوان برجسته در کنار شاخص های مختلف علمی، - مدیر گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم در خصوص شاخص های مختلف برای انتخاب برگزیدگان مهندسی کشور، گفت: برای انتخاب پژوهشگران جوان برجسته در کنار شاخص های مختلف علمی، تلاش برای حرکت در مرزهای دانش، برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

اینکه افراد تلاش کنند کشور از زمینه های جدید، نوآوری ها و از دانش های نوظهور دنیا عقب نماند، چرا که یک روز عقب ماندن در عرصه دانش، یعنی سال ها عقب ماندگی.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر توفیقی در آیین گرامیداشت روز مهندسی و تجلیل از برگزیدگان مهندسی کشور (منتخب فرهنگستان علوم در سال های 1400 و 1401) با بیان اینکه فرهنگستان علوم اتاق های مختلفی تشکیل داده تا از ظرفیت نخبگان کشور به خوبی استفاده کند، گفت: بخشی از اتاق فکر فرهنگستان علوم، گروه علوم مهندسی است تا برخی از چالش های کشور از قبیل زلزله، آب، فرونشست زمین و .

بررسی شود.

تا از این طریق بتواند توصیه های سیاستی را به گوش مسئولین کشور برساند.

وی با بیان اینکه فرهنگستان علوم چند سالی است که نسبت به شناسایی برجستگان علمی و صنعتی کشور اهتمام می کند، گفت: تلاش می کنیم که با شبکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز عقب ماندن در عرصه دانش، یعنی سال ها عقب ماندگی

یک روز عقب ماندن در عرصه دانش، یعنی سال ها عقب ماندگی