مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:462023-02-23سياسي

ایران در جمع 10 کشور دارنده چرخه کامل فضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات امروز در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی شهر ریجاب و 27 روستای شهرستان دالاهو استان کرمانشاه، به اشاره خدمات نظام، اظهار کرد: دولت سیزدهم هم، ان شاءالله با رفع مشکل ها و عقب ماندگی های به جا مانده از قبل، مسیر خدمت رسانی را ادامه خواهد داد.

وی در خصوص عقب ماندگی های به جا مانده در کشور از سال های گذشته، افزود: شتاب توسعه کشور طی دهه گذشته، متاسفانه به دلیل نگاه برخی از مسؤولان به خارج از کشور به جای نگاه به ظرفیت های داخل، کاهش یافته و سبب عقب ماندگی هایی شده که با آن مواجه هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه دولت را توسعه رشد اقتصادی به منظور رفاه و آسایش مردم عنوان کرد و افزود: دولت تلاش می کند تا با رشد اقتصادی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند.

وی با یادآوری دشمنی های همیشگی دشمن بریا ضربه زدن به نظام با اعمال تحریم، جنگ تحمیلی، آشوب های داخلی اشاره و بیان کرد: در فتنه اخیر دشمن در صدد راه اندازی جنگ داخلی بود که با هوشیاری مردم خنثی شد با شکست در این جنگ الان به دنبال ایجاد اختلال در اقتصاد کشور است که به یاری خدا از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جمع 10 کشور دارنده چرخه کامل فضایی

ایران در جمع 10 کشور دارنده چرخه کامل فضایی