مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-23سياسي

وحدت ، اخوت و یکدستی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان


در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار تاکید شد که وحدت ، اخوت، دوستی، یک دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی است.

- در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار تاکید شد که وحدت ، اخوت، دوستی، یک دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز ، در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفت وگو کرد .

در این دیدار که جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی ارتش و سپاه نیز حضور داشتند، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به سرلشکر سلامی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گفت : همه ما به نحوی پاسدار استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستیم.

وی اتحاد ،همدلی ، دوستی و محبت موجود بین ارتش و سپاه را صحنه ای خرسند کننده و خوشحالی آفرین برای ملت ایران و دوستان انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ، اخوت و یکدستی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان

وحدت ، اخوت و یکدستی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان