مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-23پزشكي

روند افزایشی بستری های کرونایی سمنان در اولین هفته اسفند


علی رغم فروکش کردن کروناویروس در چند هفته اخیر این هفته شمار بسترهای جدید در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش داشته است که استان سمنان آخرین ماه سال را با روند افزایشی مبتلایان بستری شده ، - ایسنا/سمنان علی رغم فروکش کردن کروناویروس در چند هفته اخیر این هفته شمار بسترهای جدید در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش داشته است که استان سمنان آخرین ماه سال را با روند افزایشی مبتلایان بستری شده ،آغاز کند.

دکتر کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان 4اسفند اظهار کرد: شمار موارد بستری جدید در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه در هفته جاری 31 نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در استان افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 63 هزار و 103 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در یک هفته اخیر و از 26 بهمن لغایت روز گذشته 3 اسفند ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 31 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بستری های کرونایی سمنان در اولین هفته اسفند

روند افزایشی بستری های کرونایی سمنان در اولین هفته اسفند