مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-23سياسي

اعتقادات دینی در رسیدگی به وظایف رکن مهم تحقق عدالت در جامعه است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اعتقادات عمیق دینی همراه با تعهد و دقت در رسیدگی ها مهمترین رکن تحقق عدالت در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از دادگستری شهرستان اردبیل با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت کار قضا و قضاوت اظهار کرد: اعتقادات عمیق دینی همراه با تعهد و دقت در رسیدگی ها مهمترین رکن تحقق عدالت در جامعه است.

وی افزود: ایام و اعیاد مذهبی همواره فرصتی برای مطالعه آثار دینی برای تقویت بنیه علمی و معنوی است و با توجه به رسالت و وظایف خطیر دستگاه قضایی، تعمیق بخشی معنوی به روحیه قضات و کارمندان دادگستری موجب رسیدگی های عادلانه و تلاش های جهاد گونه به منظور تسریع در انجام امورات می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل اقدام بر اساس سند تحول قضایی را یک موضوع بسیار مهم عنوان کرد و گفت: یکی از موارد بسیار مورد تأکید در این سند استفاده از ظرفیت های فناوری های نوین در ارائه خدمت به مردم است که در این خصوص دادگستری استان توانسته در استفاده از سامانه ابلاغ اوراق الکترونیک قضایی، توسعه دادرسی های الکترونیکی و دفاتر خدمات قضایی اقدامات مورد قبولی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقادات دینی در رسیدگی به وظایف رکن مهم تحقق عدالت در جامعه است

اعتقادات دینی در رسیدگی به وظایف رکن مهم تحقق عدالت در جامعه است