مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-23سياسي

اصلی ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت رسانی و توسعه است


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه توطئه جدید دشمن اقتصادی است، گفت: امروز اصلی ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت رسانی و توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید میر احمدی ظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شاخص شهری، محله محور و کلنگ زنی مناطق پنجگانه شهرداری اظهار داشت: نجف آباد تنها شهرستانی است که به تنهایی یک لشکر دفاع مقدس را حمایت و فرماندهی و شهید احمد کاظمی را تقدیم این نظام کردند.

هرکجا این شهید حضور داشت پیروزی برای جبهه رقم می خورد.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک جنگ ترکیبی جهانی را شاهد بودیم و دشمنان این ملت با زیرپا گذاشتن تمام قواعد دیپلماسی و جهانی به میدان آمدند اما در برابر این مردم ولایتمدار شکست خوردند و مردم پیروزی آن را در 22 بهمن به نمایش گذاشتند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: البته توطئه جدید آنها اقتصادی است که به فضل الهی و صبر و استقامت بر این توطئه هم پیروز خواهیم شد و امروز اصلی ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت رسانی و توسعه است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دیروز سردار کاظمی سردمدار جهاد بودند امروز شهردار و استاندار پیشتاز در خدمت رسانی به کشور و مردم هستند و نوکری ما برای مردم افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت رسانی و توسعه است

اصلی ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت رسانی و توسعه است