مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-23اقتصادي

شناسایی 31 ساختگاه مستعد ایجاد نیروگاه های خورشیدی در آذربایجان شرقی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: 31 ساختگاه به مساحت 3600 هکتار را مستعد ایجاد نیروگاه های خورشیدی شناسایی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیروس داودی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت های تولیدی در بستر منابع طبیعی صورت می گیرد، اظهار کرد: عمده فعالیت های تولیدی اعم از کشاورزی، معدنی و.

در بستر منابع طبیعی صورت می گیرد و این فعالیت ها باید با لحاظ شرایط و ضوابط قانونی برای پیشگیری از تخریب منابع طبیعی صورت پذیرد.

  وی افزود: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن حمایت از بخش تولید، بر حفاظت از اراضی ملی و طبیعی تاکید دارد و در این زمینه در حوزه تخصیص زمین برای توسعه نیروگاه های خورشیدی توافقات خوبی صورت گرفته است و اراضی مستعد برای احداث نیروگاه های خورشیدی با همکاری شرکت برق منطقه ای در استان شناسایی شده است.

داودی ادامه داد: 31 ساختگاه به مساحت 3600 هکتار را مستعد ایجاد نیروگاه های خورشیدی شناسایی کرده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در ادامه از تخصیص اراضی برای اجرای طرح های تولیدی در استان خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی لازم، 45 فقره زمین به مساحت 2000 هکتار زمین برای اجرای طرح های تولیدی تخصیص دادیم که پیش از این بخش اعظمی از این اراضی به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 31 ساختگاه مستعد ایجاد نیروگاه های خورشیدی در آذربایجان شرقی

شناسایی 31 ساختگاه مستعد ایجاد نیروگاه های خورشیدی در آذربایجان شرقی