مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-23سياسي

ضرورت خدمت خالصانه به خانواده های شهدا و ایثارگر


خانواده هایی که روزی برای ارزش های نظام، جان ها تقدیم کردند و زحمت کشیدند، امروز همه دست اندرکاران وظیفه دارند که با اخلاص به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خانواده هایی که روزی برای ارزش های نظام، جان ها تقدیم کردند و زحمت کشیدند، امروز همه دست اندرکاران وظیفه دارند که با اخلاص به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 4 اسفند ماه در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به کتاب ها و آثار به یادگار مانده و ارزشمند برخی علما اشاره کرد و گفت: کتاب آموزش فلسفه از آثار علامه مصباح یزدی است که به اعتراف برخی تئوریسین های آکادمی روسیه، علامه مصباح یزدی مارکسیست را بهتر شناخت و توانست خوب نقد کند؛ البته کتاب علل گرایش به مادی گری هم از آثار شهید مطهری و نتیجه یک کار جهادی بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به خدمات فراوان انقلاب اسلامی و راهبرد مشخص دولت فعلی تصریح کرد: عرصه میدانی اقتصاد و فرهنگ، عرصه جهاد امروز است لذا همه باید در این عرصه تلاش کنند و یکی از نیازمندی های این عرصه افراد پاک دست است.

وی با بیان اینکه فقدان نظارت آسیب های فراوانی را در همه عرصه ها به دنبال دارد گفت: انسان همواره در معرض لغزش هاست؛ از سوی دیگر چشما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت خدمت خالصانه به خانواده های شهدا و ایثارگر

ضرورت خدمت خالصانه به خانواده های شهدا و ایثارگر