مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-23سياسي

توسعه حمل و نقل عمومی شاخصه اثرگذار در مدیریت شهری است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حمل‎و‎نقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین سلامی در جریان دیدار با شهردار تهران به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری تهران در یک سال اخیر اظهار کرد: اهمیت شهر تهران نسبت به سایر کلانشهرها در این است که تهران قلب انقلاب اسلامی محسوب می شود و اهمیتی که این کلانشهر در بعد ملی و بین المللی برای ایران اسلامی دارد، در راستای محور مقاومت و ابعاد جهانی نیز قابل ارزیابی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به این موضوع عملکرد و مجموعه رویکردهای شهرداری تهران، حائز اهمیت و اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمل ونقل عمومی یکی از مهم ترین موضوعات حوزه شهری است، تصریح کرد: شهروندان با توسعه و تسهیل دسترسی به ناوگان حمل ونقل عمومی، رغبت بیشتری نسبت به استفاده از آن خواهند داشت؛ امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حمل‎و‎نقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل عمومی شاخصه اثرگذار در مدیریت شهری است

توسعه حمل و نقل عمومی شاخصه اثرگذار در مدیریت شهری است