مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-23بين الملل

اعتصاب گسترده در کرانه باختری برای حمایت از فلسطینیان در نابلس


تمام استان های کرانه باختری امروز (پنجشنبه) در محکومیت جنایت روز چهارشنبه نیروهای اشغالگر صهیونیست در شهر نابلس که منجر به شهادت 11 شهروند فلسطینی و مجروحیت 102 تن دیگر شد، - تمام استان های کرانه باختری امروز (پنجشنبه) در محکومیت جنایت روز چهارشنبه نیروهای اشغالگر صهیونیست در شهر نابلس که منجر به شهادت 11 شهروند فلسطینی و مجروحیت 102 تن دیگر شد، دست به اعتصاب فراگیر زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه ها، بانک ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با اشغالگران و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده ای داده شده است.

روز گذشته گروه های فلسطینی خواستار برگزاری اعتصاب در تمام استان های کرانه باختری در سوگ شهدای نابلس و محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نیروها در بیانیه هایی اعلام کردند که این اعتصاب در حمایت از هموطنان فلسطینی در نابلس برگزار می شود و ملت وفادار فلسطین از خود در برابر جنایتگری اشغالگران محافظت کرده و این جنایات هرگز آنان را به واهمه نمی اندازد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب گسترده در کرانه باختری برای حمایت از فلسطینیان در نابلس

اعتصاب گسترده در کرانه باختری برای حمایت از فلسطینیان در نابلس