مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-23سياسي

هشدار درباره از بین رفتن بافت و زندگی روستایی در کن و سولقان


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سعی خواهیم کرد تمام دستگاه های مربوط را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی، عضو عضو شورای اسلامی شهرستان تهران به منظور حل مشکلات روستاهای بخش کن و رسیدگی به وضعیت روستاهای تابعه سولقان که حریم شهر تهران محسوب می شود، به همراه محمد تاجیک بخشدار کن  و جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی  روستاهای کن و سولقان  و جمعی از مدیران ارشد شهرداری مناطق 22 و 5 تهران از تعدادی از روستاهای واقع در حریم تهران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید ابتدا نادعلی از روستاهای سنگان پایین، کیگا، روستای سولقان و کشان علیا بازدید کرد و سپس با اهالی روستاها پیرامون حل مشکلات  دیدار و گفت و گو داشت.

نادعلی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی روستاهای بخش کن در شورای شهرستان تهران تصمیم بر این شد تا بازدید میدانی از مشکلات این بخش داشته باشیم تا بتوانیم از نزدیک برخی از مسائل را بررسی کنیم و جمع بندی نهایی مشکلات را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ضوابط مشخص شده تلاش بر این بوده است که بافت روستایی در این بخش از بین نرود اما متاسفانه مشاهدات نشان می دهد زندگی اصلی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره از بین رفتن بافت و زندگی روستایی در کن و سولقان

هشدار درباره از بین رفتن بافت و زندگی روستایی در کن و سولقان