مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-23اجتماعي

وزش باد شدید در تهران و کولاک در ارتفاعات


بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی 48 ساعت آینده به ویژه روز جمعه وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید در تهران پیش بینی می شود.

- بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی 48 ساعت آینده به ویژه روز جمعه وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید در تهران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی الگوهای پیش یابی عددی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد و برای 48 ساعت آینده به ویژه روز جمعه وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین عصر جمعه افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و کولاک مورد انتظار است و جمعه شب نیز شاهد کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.

روز شنبه به سبب پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده ها و در مناطق پر تردد افزایش تدریجی و کاهش موقت کیفیت هوا به ویژه در ساعات شب پیش بینی می شود.

با توجه به گذر متناوب امواج کم دامنه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (5 اسفند) صاف همراه با وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید و افزایش ابر با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد و طی شنبه (6 اسفند) نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در تهران و کولاک در ارتفاعات

وزش باد شدید در تهران و کولاک در ارتفاعات