مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-23سياسي

استاندار مازندران: دشمن در جریانات اخیر مازندران به دنبال مهسا امینی دیگری بود


استاندار مازندران از تلاش دشمن در اغتشاشات گذشته برای فروپاشی سریع شهرستان های آمل و قائم شهر یاد کرد و گفت: به عنایت الهی و با تلاش دستگاه های فرهنگی و مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در دیدار با نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه هر توسعه ای باید با یک پیوست فرهنگی همراه باشد، عنوان کرد: پیوست فرهنگی از الزامات کاری دولت مردمی سیزدهم است چراکه فرهنگ در حوزه های مختلف پایه و زیربناست.

وی از تعامل مطلوب میان استانداری و علمای مازندران یاد و اضافه کرد: مازندران یکی از هدف های اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر بود و عناصر خاصی در مازندران حضور داشتند که توانستیم حرکت های آنان را خنثی کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: دشمنان برای فروپاشی سریع شهرستان های آمل و قائم شهر برنامه جدی داشتند اما به لطف و عنایت الهی و با تلاش دستگاه های فرهنگی و مردم، مازندران جواب دندان شکنی به دشمن داد و دشمن را ناامید کرد.

حسینی پور تصریح کرد: دشمنان در جریانات و اتفاقات اخیر به دنبال یک مهسا امینی دیگری بودند تا بتوانند مسائل را به آموزش و پرورش بکشانند و باز هم برای کشور چالش ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: دشمن در جریانات اخیر مازندران به دنبال مهسا امینی دیگری بود

استاندار مازندران: دشمن در جریانات اخیر مازندران به دنبال مهسا امینی دیگری بود