مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-23اقتصادي

استاندار اصفهان : روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته است


روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته و به توافقات پایانی رسیده ایم و اگر دو مسئله اخیر این کارخانه حل شود می توانیم در اسفندماه جاری خبر نویدبخش رفع معضلات این کارخانه را به مردم عزیزمان بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاح مجموعه ورزشی روباز شهرستان نجف آباد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز قریب به 60 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان نجف آباد به ارزش 870 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با وفاق خوبی که در مدیران شهرستان برای ادامه مسیر خدمت رسانی وجود دارد شاهد کلنگ زنی پروژه های دیگری به ارزش 600 میلیارد تومان خواهیم بود که مسئولان شهرستان به ما قول دادند در سال آینده، پروژه هایی که امروز کلنگ زنی می شوند به بهره برداری برسند.

 مرتضوی اظهار کرد: اگر این روند همدلی، ازخودگذشتگی و تلاشی که در مجموعه مدیران شهرستان نجف آباد وجود دارد و پشتیبانی ویژه ای که مردم از مجموعه مدیریت شهری می کنند ادامه دار باشد شاهد روزهای امیدبخشی در این شهرستان خواهیم بود.

استاندار اصفهان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص رونق دوباره کارخانه کاشی اصفهان، گفت: از روزهای ابتدایی آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان : روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته است

استاندار اصفهان : روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته است