مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-23سياسي

برگزاری نخستین یادواره شهید خرازی در دارخوین


آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار حسین خرازی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و نخستین یادواره این شهید والامقام، شامگاه پنج شنبه چهارم اسفند ماه در منطقه دارخوین اهواز برگزار می شود.

- آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار حسین خرازی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و نخستین یادواره این شهید والامقام، شامگاه پنج شنبه چهارم اسفند ماه در منطقه دارخوین اهواز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار حسین خرازی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و نخستین یادواره این شهید والامقام شرکت خواهد کرد.

نخستین یادواره این شهید والامقام در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه، با حضور مهندس محمد اسلامی و برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار و عملیات اجرایی میعادسرای فرهنگی – تربیتی شهید خرازی در منطقه دارخوین آغاز می شود.

لازم به ذکر است در شامگاه پنج شنبه، چهارم اسفندماه برخی از فرماندهان لشکر و همرزمان این شهید والامقام به نقل و روایت خاطره های خود از دوران دفاع مقدس می پردازند.

در روز جمعه، 5 اسفند و همزمان با دومین روز این یادواره، عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی شهید خرازی با همکاری سازمان انرژی اتمی آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین یادواره شهید خرازی در دارخوین

برگزاری نخستین یادواره شهید خرازی در دارخوین