مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-23اقتصادي

سند مخاطرات استان زنجان تهیه شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به تهیه سند مخاطرات استان اشاره کرد و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی در تهیه این سند متفاوت و در حال حاضر داده های 33 دستگاه از مجموع 37 دستگاه در این سند به روز رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد خداوردی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه زیرساخت های داده مکانی در استان به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: ایجاد سامانه SDI از اوایل سال جاری کلید خورده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه زنجان، استان پایلوت در ایجاد پنجره واحد زمین انتخاب شده بود، افزود: با پیگیری انجام شده، پنجره واحد سرمایه گذاری هم در زنجان به عنوان پایلوت عملیاتی شد.

وی به تهیه سند مخاطرات استان اشاره و تصریح کرد: همکاری دستگاه های اجرایی در تهیه این سند متفاوت و در حال حاضر داده های 33 دستگاه از مجوع 37 دستگاه در این سند به روز رسانی شده است.

خداوردی با تاکید بر مشخص بودن اهداف ایجاد سند مخاطرات استان گفت: با وجود اقدامات قابل توجه انجام شده در این حوزه، اقدامات انجام نشده زیادی هم باقیمانده است که باید عملیاتی شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به ایجاد زیرساخت داده های مکانی استان با وجود مشکلات اشاره و تاکید کرد: در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مخاطرات استان زنجان تهیه شده است

سند مخاطرات استان زنجان تهیه شده است