مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-23اقتصادي

جزییات وام 200 میلیونی مسکن روستایی/ بازپرداخت اقساط چگونه است؟


مدیر اداره بنیاد مسکن گرگان با تشریح جزییات پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی از برنامه ریزی برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی ناایمن در مدت هشت ساله خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر اداره بنیاد مسکن گرگان با تشریح جزییات پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی از برنامه ریزی برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی ناایمن در مدت هشت ساله خبر داد.

ولی الله رضایی امروز پنج شنبه 4 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت مسکن روستایی است که در حال حاضر این کار در گلستان آغاز شده و درصدد هستیم در بازه زمانی هشت ساله تمامی واحدهای روستایی استان مقاوم سازی شود البته تحقق این مهم مشروط به تقاضای مردم و همچنین همکاری بانک ها در اعطای تسهیلات است.

وی با اشاره به جزییات اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن در روستاها، بیان کرد: دولت برای کمک به روستاییان در ساخت مسکن تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله اعطاء می کند که می توان گفت بهترین نوع تسهیلات است.

مدیر اداره بنیاد مسکن گرگان با بیان اینکه برای ثبت نام متقاضیان هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: ظرفیت لازم برای ثبت نام تمامی افراد متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی ایجاد و اعتبارات آن هم پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 200 میلیونی مسکن روستایی/ بازپرداخت اقساط چگونه است؟

جزییات وام 200 میلیونی مسکن روستایی/ بازپرداخت اقساط چگونه است؟