مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-23سياسي

همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور برگزار شد


همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از صبح امروز با حضور مسئولان مختلف کشور به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین همایش سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور صبح امروز (پنجشنبه، 4 اسفند ماه) در محل شهید مدرس مجلس شورای اسلامی با حضور دبیران و نمایندگان مجمع مشورتی سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمزه صفربیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در سخنانی، اظهار داشت: با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب این مجمع شکل گرفته است چرا که وقتی ما نظارت های میدانی را بررسی می کنیم در متوجه می شویم که اولویت ها در سطح کشور با آنچه که در مرکز رخ می دهد متفاوت است؛ لذا در این مجمع مشورتی همه چیز از سطوح پایین به بالا و در یک فرآیند هوشمند و تخصصی و بر اساس آنچه که رهبری نظام مورد تاکید قرار داده اند یعنی مطالبه گری هوشمند و مستمر انجام می شود.

وی افزود: وظیفه ما است بر اساس بیانیه گام دوم در همه سطوح به مطالبات رهبری پاسخ دهیم و نظیر کمیسیون های مجلس در سطح شهرستان، استان و کشور کارگروه های تخصصی را فعال کردیم و با اذعان به این مسئله که مشکلات در کشور وجود دارد بر اساس کار کارشناسی از اسفند 99 مسائل را در سطوح ملی و منطقه ای در فرآیندهای مختلف پالایش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور برگزار شد

همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور برگزار شد