مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-23اقتصادي

دامپتراک های 100 تنی برقی به نمایش گذاشته می شود


مدیرعامل ایرانخودرو دیزل با بیان اینکه ظرفیت لازم برای برقی شدن محصولات تجاری فراهم شده گفت: تا چند ماه آینده اولین نمونه دامپتراک های 100 تنی برقی به نمایش گذاشته می شود و امیدواریم طبق برنامه ها تا 6 ماه آینده محصولات برقی را به تولید انبوه برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جواد توسلی مهر امروز در جریان بازدید از شرکت هپکو با اشاره به اهداف سفر به استان اظهار کرد: شرکت ایران خودرو در راستای نیاز به همکاری های صنعتی با واحدهای صنعتی کشور و توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات باعث شده به استان مرکزی که یک استان صنعتی با تنوع تولید محصولات است، سفر کنیم.

وی افزود: مرکزی در صنعت استانی قدرتمند است و شرکت ایران خودرودیزل در نظر دارد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل از ظرفیت مجموعه استان مرکزی استفاده کند.

مدیرعامل ایرانخودرو دیزل گفت: با ظرفیت های فراوانی در بازدیدها از صنایع استان مواجه شدیم و امیدواریم با همکاری مسوولین اتفاقات خوبی رقم بخورد و بتوان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برد.

توسلی مهر با اشاره به محصولات ایرانخودرو دیزل خاطرنشان کرد: شرکت در حوزه خودروهای اتوبوس بین شهری، مینی بوس، ون، کامیون،  کمپرسی، کشنده و کامیونت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپتراک های 100 تنی برقی به نمایش گذاشته می شود

دامپتراک های 100 تنی برقی به نمایش گذاشته می شود