مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-23اقتصادي

500 رشته شغلی برای مددجویان استان سمنان ایجاد می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ایجاد 500 رشته شغلی مختلف برای مددجویان این نهاد در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام توانمندی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در کمیته امداد می کوشیم تا ماهی گیری به جای ماهی دادن را به مددجویان تحت حمایت بیاموزیم، ابراز داشت: هدف عمده از این اقدام توانمندسازی، اتکای مددجویان به خودشان و ایجاد رونق اقتصادی برای خانواده های تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم طرحی به نام راهبران شغلی همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز در مرحله اجرا است، افزود: هدف این طرح اعطای تسهیلات اشتغال و پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان است لذا مددجو بعد از مشاوره شغلی و استعداد سنجی بعد از یادگیری مهارت از طریق این راهبران شغلی وارد بازار کار می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 500 رشته شغلی مختلف برای مددجویان تحت حمایت استان ایجاد می شود، ابراز داشت: به دنبال راهکارهایی برای افزایش بهره روی طرح های اشتغال مددجویان هستیم که راهبران شغلی در این حوزه می توانند بسیار راهگشا و یاریگر کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 رشته شغلی برای مددجویان استان سمنان ایجاد می شود

500 رشته شغلی برای مددجویان استان سمنان ایجاد می شود