مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-23سياسي

عدم توجه به تمرکززدایی دلیل مهم عقب ماندگی توسعه مسکن روستایی است


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توجه به تمرکززدایی و تصمیم گیری ها در مرکز مهم ترین دلیل عقب ماندگی در بحث توسعه مسکن روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عباس زاده ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری همزمان از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری فدک با اشاره به طول کشیدن 2 ساله فرایند اعطای تسهیلات 50 یا 100 میلیون تومانی و ساخت مسکن به مردم در روستاها اظهار کرد: عدم توجه به تمرکززدایی و تصمیم گیری ها در مرکز مهم ترین دلیل عقب ماندگی در بحث توسعه مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه زارت راه و شهرسازی راهبردی ترین وزارتخانه دولت است، گفت: توسعه، تکمیل و بهره برداری از شریان های ارتباطی کشور تنها بخشی از مأموریت این وزارتخانه است که حرکت این مجموعه تسهیل کننده حرکت کشور است و با حضور وزیر جوان انتظار داریم کارهای بزرگی در این حوزه انجام شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تشکیل نشدن جلسات شورای عالی تمرکز زدایی خاطرنشان کرد: مشخص نیست این نهادهای ساختاری با چه هدفی تشکیل شده اند، مشکلات تمرکزگرایی نه تنها در پایتخت بلکه در مراکز استان ها نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به تمرکززدایی دلیل مهم عقب ماندگی توسعه مسکن روستایی است

عدم توجه به تمرکززدایی دلیل مهم عقب ماندگی توسعه مسکن روستایی است