مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-23سياسي

تصویب دو طرح اولویت دار و راهبردی دولت در مسیر مقاوم سازی اقتصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، 2 طرح اولویت دار و راهبردی «توسعه نظامات بانکی بین المللی» و «تأمین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت» به تصویب رسید و مقرر .

- جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست مخبر برگزار شد؛ تصویب دو طرح اولویت دار و راهبردی دولت در مسیر مقاوم سازی اقتصاد در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، 2 طرح اولویت دار و راهبردی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، 2 طرح اولویت دار و راهبردی توسعه نظامات بانکی بین المللی و تأمین پایدار غذای اساسی مبتنی بر الگوی کشت به تصویب رسید و مقرر شد این طرح ها به عنوان اولویت دولت تا حصول نتیجه دنبال شود.

مخبر در این جلسه که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، تاکید کرد: حوزه های بانکداری و کشاورزی از جمله اولویت های مهم دولت برای مقاوم سازی اقتصاد است که طرح های مرتبط با آن باید تا حصول نتیجه دنبال شود.

بر این اساس در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، طرح توسعه نظامات بانکی بین المللی شامل 6 اقدام مهم توسط بانک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دو طرح اولویت دار و راهبردی دولت در مسیر مقاوم سازی اقتصاد

تصویب دو طرح اولویت دار و راهبردی دولت در مسیر مقاوم سازی اقتصاد