مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-23سياسي

هدف دشمن ایجاد اختلاف میان طلاب جوان و جامعه روحانیت است


مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خیاط صبح پنجشنبه در همایش منشور روحانیت که در مشهد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه های دشمنان اظهار کرد: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند و از این طریق مؤثرترین جریان اصیل انقلاب را از کار بیندازد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مهمترین پیام ها و منشورهای امام خمینی (ره) در اواخر سال 67 بیان شده است، بیان کرد: این دوره تاریخی در تحلیل رفتار، گفتار و اندیشه های امام بزرگوار بسیار اهمیت دارد.

وی مطالب مطرح شده در منشور روحانیت را چکیده ای از تحلیل جایگاه روحانیت، حوزه ها و دل نگرانی های ایشان در مورد آینده انقلاب و نظام است که شامل ترسیم چشم اندازهای روشن پیش روی روحانیت نیز می شود، دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری سراسر این پیام پر از تابلوها و نقشه راهی است که انسان را هدایت می کند.

حجت الاسلام خیاط گفت: تحلیل صحیح و درست هر واقعه تاریخی باید در ظرف زمانی خود صورت بگیرد تا محتوای آن به خوبی درک شود، بنابراین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد اختلاف میان طلاب جوان و جامعه روحانیت است

هدف دشمن ایجاد اختلاف میان طلاب جوان و جامعه روحانیت است