مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-23سياسي

ضرورت آشنایی دانش آموزان با مفهوم تجارت و کارآفرینی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم آشنایی دانش آموزان مقاطع ابتدایی با مفهوم تجارت و کارآفرینی تاکید کرد و ضمن اشاره به فراهم کردن بستر مناسب برای اعزام نیروی کار، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم آشنایی دانش آموزان مقاطع ابتدایی با مفهوم تجارت و کارآفرینی تاکید کرد و ضمن اشاره به فراهم کردن بستر مناسب برای اعزام نیروی کار، احیای نظام استاد شاگردی در کشور را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی که در وزارت کار برگزار شد، کارآفرینان را ضامن معاش عزتمندانه و خیرخواهانه جامعه دانست و گفت: فراوانی کارآفرین لطافت آفرین است و لفظ کارآفرینی تضمین دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده و نیاز اجتناب ناپذیر کشور موضوع کارآفرینی و مولدسازی است، ادامه داد: هدف غایی از برگزاری چنین نشست ها و جلساتی و ساختارسازی تشکل در این حوزه موضوع کارآفرینی است که هم مفهوم بلندی را در ذهن متبادر می کند و هم مصادیق متکثری دارد.

مرتضوی گفت: اگر دنبال آزادی و استقلال هستیم حتما باید به مقوله اشتغال و کارآفرینی بیاندیشیم چون معنی آزادی داشتن عزت است و عزت مترادف با اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی دانش آموزان با مفهوم تجارت و کارآفرینی

ضرورت آشنایی دانش آموزان با مفهوم تجارت و کارآفرینی