مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-23دانش

توانمندسازی دانشجویان در مهارت افزایی رأس اولویت های دانشگاه ها باشد


معاون وزیر علوم با اشاره به توانمندسازی دانشجویان گفت: توانمندسازی دانشجویان در راستای مهارت افزایی و کسب و کار باید در رأس اولویت های دانشگاه ها باشد تا بعد از اتمام تحصیلات، - ایسنا/کردستان معاون وزیر علوم با اشاره به توانمندسازی دانشجویان گفت: توانمندسازی دانشجویان در راستای مهارت افزایی و کسب و کار باید در رأس اولویت های دانشگاه ها باشد تا بعد از اتمام تحصیلات، بتوانند راحت تر جذب بازار کار شوند.

دکتر هاشم داداش پور امروز پنجشنبه در جلسه دیدار با هیأت رییسه دانشگاه کردستان که در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پیش از انقلاب تعداد دانشگاه های کشور اندک بود و جمعیت کمی نیز دانشجو بودند اما اکنون در جمهوری اسلامی هم از لحاظ تعداد دانشگاه و نیز از نظر افزایش تعداد دانشجو اتفاق های بسیار زیادی افتاده است.

دکتر داداش پور افزود: انقلاب اسلامی به دنبال تقویت پیرامون نسبت به مرکز بوده و در حوزه زیرساخت های آموزش عالی بسیار موفق عمل کرده است.

به گفته وی، دانشگاه کردستان جزو دانشگاه های بزرگ کشور است و با وجود محرومیت هایی که ممکن است در استان وجود داشته باشد این موضوع در بحث آموزش عالی کمتر تاثیر داشته و این دانشگاه از نظر تعداد اساتید و زیرساخت های آموزشی بسیار خوب عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی دانشجویان در مهارت افزایی رأس اولویت های دانشگاه ها باشد

توانمندسازی دانشجویان در مهارت افزایی رأس اولویت های دانشگاه ها باشد