مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-23فناوري

تدوین سند با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از تدوین سندی با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در استان زنجان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان در همایش بزرگداشت پروفسور محمود حسابی که در هنرستان مهدوی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: درسی که از دکتر حسابی باید بگیریم این است که از هر چه که در توان داریم، استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه از تدوین سندی با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در استان زنجان خبر داد و گفت: برای سال آینده 56 طرح در این قالب عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم هایی تذکری برای ما است که انگیزه و تلاش های خود را برای کار بیشتر کنیم، اضافه کرد: باید به خود تذکر دهیم که دکتر حسابی در آن شرایط و در آن مقطع زمانی چه تاثیرات علمی در کشور داشت.

شهامی با تاکید بر اینکه درسی که می توان از زندگی پرفسور حسابی گرفت این است که با انگیزه بیشتر برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداشته و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نکنیم، افزود: باید زمینه ایجاد اتفاقات خوب در کشور را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

تدوین سند با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات