مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-23سياسي

4500 نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند


مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در 25 استان کشور خبر داد و گفت: 4500 نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند.

- قزوین- مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در 25 استان کشور خبر داد و گفت: 4500 نفر در تشکل ملی دختران حاج قاسم عضو هستند.

معصومه نعمتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد دختران حاج قاسم اظهار کرد: رویدادهای دختران حاج قاسم از طریق بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات در کشور در 25 استان کشور انجام شده است.

وی افزود: این رویداد الگوی فعالیت اجتماعی دختران نوجوان انقلاب اسلامی است و در آن دختران نوجوان فعالیت اجتماعی خود را در کنار دیگر نقش ها یاد می گیرند.

مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم بیان کرد: اعضا برای شرکت در این رویداد در چند کلاس و پیش رویداد مجازی حاضر هستند و در آن لزوم ورود زنان و دختران جامعه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را فرا می گیرند.

وی تأکید کرد: این دختران برای کار فرهنگی باید مسئله دختران منطقه خود را با روش مشخصی حل کنند که این روش را سعی می کنیم به آن ها یاد دهیم.

نعمتی با بیان اینکه بعدازاین اردو باید در میدان سطح شهر عملیات کنند، ادامه داد: تمام اقدامات این عملیات از دریافت مجوز تا تهیه بودجه به عهده خود آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند

4500 نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند