مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-23سياسي

برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور در اسفند ماه 1401 خبر داد.

- قزوین- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور در اسفند ماه 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمدالله آشوری اظهار کرد: نخستین رالی خانوادگی راهیان نور در کشور به مناسبت یادبود سردار سرلشکر شهید رضا حسن پور از استان قزوین آغاز و تا قدمگاه شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس در استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در مدت سه روز، در طی مسیر بین 2 استان قزوین و خوزستان از برخی یادمان های شاخص دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند داشت و در نهایت مسابقه غروب روز پنج شنبه 11 اسفند ماه در کربلای ایران یعنی شلمچه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول افزود: متقاضیان حضور در این رالی خانوادگی و مذهبی می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم اسفند ماه به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان مراجعه نمایند و یا با عضویت در کانال@khorooqazvin در پیام رسان ایتا در این مسابقات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان