مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-23فرهنگي

محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است


رییس حوزه هنری با بیان این که همواره تلاش ما این بوده که هنر انقلاب را در سراسر ایران عزیز دنبال کنیم، گفت: محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه هنری با بیان این که همواره تلاش ما این بوده که هنر انقلاب را در سراسر ایران عزیز دنبال کنیم، گفت: محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است.

محمدمهدی دادمان، پنجشنبه چهارم اسفندماه در آیین افتتاح پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز در گوشه گوشه این خطه، هنرمندان درجه یک، کاربلد و فهیم در دسترس قرار گرفته و سوژه های منحصر به فرد و خرده فرهنگ هایی در زمینه های متعددی فراهم کرده تا حرف عمیق مردم را به زبان هنر بتوان بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم با نگاه صحیح مدیران حوزه فرهنگ روزی برسد که نیاز نباشد یک جوان مستعد در حوزه فرهنگ و هنر برای دیده شدن به مرکز کشور بیاید و به جای آن در خطه ای که زیست می کند، بتواند با استعداد و توان خود در سطح نخست فرهنگ و هنر کشورمان دیده شود و کارش مورد تحسین قرار گیرد و بتواند درباره مسائل منطقه خود سخن بگوید.

وی ادامه داد: امروز تلاش ما بر این است تا سینما به محیطی تبدیل شود که خانواده ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند و در تلاشیم تا به شکل گیری مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است

محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است