مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-23سياسي

توزیع بسته های معیشتی در سیستان


مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: 150 بسته معیشتی کمک مؤمنانه بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در حوزه سیستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سیدمهدی عبادی امروز در مراسم توزیع بسته های معیشتی در منطقه سیستان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) دو فرمان را پشت سرهم صادر کردند، یکی فرمان امنیتی و تاسیس کمیته انقلاب و دیگری فرمان رسیدگی به محرومان و تاسیس کمیته امداد که 22 روز پس از پیروزی انقلاب صورت گرفت.

وی افزود: به دلیل فقر شدیدی که در جامعه وجود داشت، کمیته امداد در بدو تاسیس، هدف آن تنها حمایت صرف از نیازمندان بود، اما هر چه جلوتر رفت، این هدف کم کم به سمت توانمندسازی تغییر کرد.

عبادی بیان کرد: علت اینکه امروز دور هم جمع شده ایم، بحث مسئولیت اجتماعی است که مبلغ 100 میلیون تومان از سوی بانک تجارت استان، به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد و در این راستا، تعداد 150 بسته معیشتی خریداری شد.

وی گفت: امروز در سطح استان 29 هزار یتیم را داریم که بیشترین تعداد در سطح کشور است و همچنین 159 هزار فرزند محسنین داریم، یعنی کودکانی که یتیم نیستند، اما به دلایلی همچون طلاق والدین، زندانی بودن، بیماری و غیره، از حمایت پدری محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی در سیستان

توزیع بسته های معیشتی در سیستان