مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-23بين الملل

انگشت اتهام لیبرمن به سوی نتانیاهو/ در وضعیت هرج و مرج کامل هستیم


وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسراییل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی به انتقادات شدید آویگدور لیبرمن وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، پرداخته است.

وی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نتانیاهو، تاکید کرد: نتانیاهو، اسراییل را وارد وضعیت هرج و مرج کامل کرده و تلاش دارد اسراییل را از بین ببرد! لیبرمن افزود: نتانیاهو تنها دو ماه پس از تشکیل کابینه جدیدش، اسراییلی ها را دچار ترس و وحشت شدید کرده است.

وی با اشاره به پشت پرده کابینه جدید نتانیاهو، گفت: در شرایط کنونی نتانیاهو مورد سوء استفاده از سوی ایتمار بن گویر (وزیر امنیت داخلی) و بتسلییل اسموتریچ (وزیر دارایی) قرار می گیرد و در شرایط کنونی کابینه وی چندین رییس دارد نه یک رییس! وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی که در گذشته هم پیمان نتانیاهو بوده، اما هم اکنون جزیی از مخالفان سیاسی وی محسوب می شود، افزود: طرح اصلاحات قضایی که از سوی وزیر دادگستری کابینه دنبال می شود، تلاشی برای سرپوش نهادن بر جرایم نتانیاهو است که در چهار پرونده به فساد و خیانت در امانت متهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت اتهام لیبرمن به سوی نتانیاهو/ در وضعیت هرج و مرج کامل هستیم

انگشت اتهام لیبرمن به سوی نتانیاهو/ در وضعیت هرج و مرج کامل هستیم