مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-23اقتصادي

آزادسازی 7.5 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان ری


بخشدار قلعه نو از تخریب 37 فقره ساخت وساز غیرمجاز و آزادسازی 7ونیم هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای فیروزآباد و ده خیر در شهرستان ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سیدامیر اسحاقی بخشدار قلعه نو، با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در بخش قلعه نو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها 37 فقره ساخت وساز غیرمجاز در حدود 7ونیم هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای فیروزآباد و ده خیر بخش قلعه نو شهرستان ری تخریب شد.

وی گفت: تغییر کاربری و در ادامه آن حفر چاه های غیرمجاز، ساخت استخر، دیوارکشی و غیره از سوی سودجویان در اراضی کشاورزی قیمت گذاری کاذب اراضی را در پی دارد که با برخوردهای قاطع قضایی و تخریب سازه های غیرمجاز قیمت ها شکسته و متعادل خواهد شد.

بخشدار قلعه نو ادامه داد: سودجویان با دیوارکشی در اراضی کشاورزی قصد ساخت چهاردیواری، سوله و راه اندازی دامداری های غیرمجاز داشتند که با ورود دستگاه های متولی از این اقدامات جلوگیری شد.

اسحاقی بیان کرد: بر اساس سیاست دستگاه های نظارتی شهرستان ری و مجموعه بخشداری قلعه نو و همچنین با تکیه بر شاخص های دولت انقلابی، مبارزه با فساد به صورت جدی اجرایی و در این راستا تاکنون در 3 مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 7.5 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان ری

آزادسازی 7.5 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان ری