مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-23اجتماعي

مازندران با پاکسازی جاده های بین شهری به استقبال مسافران نوروزی رفت


معاون عمرانی استاندار مازندران، از تدوین برنامه های جامع در راستای پاکسازی جاده های بین شهری و ارتباطی این استان درآستانه بهارطبیعت واستقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون عمرانی استاندار مازندران، از تدوین برنامه های جامع در راستای پاکسازی جاده های بین شهری و ارتباطی این استان درآستانه بهارطبیعت واستقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

رضا علیخانی امروز در حاشیه اجرای طرح پاکسازی زباله در جاده ارتباطی آمل به محمودآباد به خبرنگار ایسنا گفت: در اجرای این طرح، شیوه نامه و دستورالعمل های اجرایی همه فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران روستاها ابلاغ شده است.

وی، محور برنامه های نوروزی و ابلاغی به شهرستان ها را در سه حوزه اعلام و در تشریح این حوزه ها، گفت: در حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری برای جلوگیری از اذحام و ترافیک جاده ای برای آسان شدن در ترددها و فراهم کردن پارکینگ خودروها برای مسافران واستفاده بهینه از کاربری های شهری و برپایی بازارچه های خرید وفروش عیدانه اعلام کرد.

معاون عمرانی استاندارمازندران با اشاره به اینکه محور دیگر ابلاغی برای آماده سازی شهرها برای نوروز1402 گفت: در حوزه سیما و منظر شهری، با رنگ آمیزی جدول ها، نرده ها، پل ها، نور پردازی و زیبایی آرایی شهری، المان های نوروزی، ایجاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با پاکسازی جاده های بین شهری به استقبال مسافران نوروزی رفت

مازندران با پاکسازی جاده های بین شهری به استقبال مسافران نوروزی رفت