مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:052023-02-23سياسي

مبارزه با با سوداگران موادمخدر در دستورکار دادگستری لرستان


رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز که متاسفانه در استان لرستان نیز شیوع دارد جز اصول قوه قضاییه است و در سریع ترین زمان ممکن با سوداگران در این زمینه برخورد جدی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حسین رضا دلفان روز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری پل دختر، اجرای احکام را یکی از معضلات همیشگی سیستم دستگاه قضایی دانست و اظهار کرد: با وجود سامانه های رسیدگی، اکنون این کار نسبت به گذشته در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و دستگاه قضایی در سند تحول قضایی دنبال این است که احکام در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی افزود: رفع اطاله دادرسی از معضلاتی است که موجب گله مندی مردم می شود که تلاش شده که شعب تخصصی ایجاد شده تا رسیدگی سریع تر صورت گیرد.

معاون قضایی دادگستری لرستان گفت: دادرسی اکنون در دادگاه های استان از میانگین کشوری پایین تر و طی سه دوره رتبه اول کشوری را علی رغم کمبودها در رفع اطاله دادرسی و زمان رسیدگی داشته است.

وی افزود: با توجه به معضل بیکاری و نبود اشتغال، رفع موانع تولید یکی از مواردی است که در دستگاه قضایی نسبت به آن تلاش شده و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت گرفته تا جلوی فعالیت هیچ کارخانه ای گرفته نشود و ایجاد رونق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با با سوداگران موادمخدر در دستورکار دادگستری لرستان

مبارزه با با سوداگران موادمخدر در دستورکار دادگستری لرستان