مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:202023-02-23سياسي

حضور پررنگ نوجوانان در سومین روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور


سومین روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان برگزار و در این روز تفاهم نامه ای دوجانبه در زمینه توسعه فناوری میان مؤسسه کسب و کار و رویش کوثر و دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، سومین روز از رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با استقبال پرشور بازدیدکنندگان دولتی و مردمی برگزار شد.

این نمایشگاه بین المللی بنا بر تحقق هدف رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از انتخاب شعار سال 1401،  دیدار ایشان با نخبگان و استعدادهای برتر علمی در آبان ماه 1400 و همچنین ضروری دانستن نگاه مسئله محور جوامع علمی و نخبگان از نظر ایشان برنامه ریزی و اجرا شده است.

به همین منظور در این رویداد تعدادی از شرکت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برتر و شرکت های دانش بنیان به کمک هم آمده اند تا بتوانند با روش های نوین چالش ها و مشکلات خود را رفع کرده و ظرفیت های تولیدی خود را ارتقا دهند.

جان تازه ای به اقتصاد کشور طبق گفت وگویی که با تعدادی از غرفه داران این نمایشگاه داشتیم می توانیم نتیجه بگیریم که وجود مکرر و متداول چنین نمایشگاه ها و رویدادهایی می تواند کمک شایسته ای به صنعت و اقتصاد کشور داشته باشد و جان تازه ای به آن بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ نوجوانان در سومین روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور

حضور پررنگ نوجوانان در سومین روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور